petak, 26. lipnja 2015.

Wish lista - ŠTO SAM KUPILA???

Evo i službeno,  nazovimo to „prvog“posta!  U ovom postu donosim vam svoju  Wish listu kozmetike, odjeće, modnih dodataka i sl.


    LORAC PRO PALETTE 2
Gledam ju već neko vrijeme,no cijena od 42$ nije sitnica, pa će kupnja pričekati vedrije dane. Paleta sadrži 16 sjenila (8 mat-gornji red, 8 shimmerastih-donji red) ,a uz nju se dobije i primer.

Možda si ju poklonim za Božić :P
     Srećom, Makeup Revolution se i ovog puta potrudio i stvorio hvale vrijednu inačicu popularne palete, cjenovno pristupačniju široj masi. Riječ je o Iconic Pro 2 paleti koja dolazi s dvostranim kistom. Cijena ove palete je 68,90 kn, a možete je kupiti na Pink Panda stranici i na vaša vrata stići će rekordnom brzinom. Provjereno!

Ili original ili nijedna. Iako su nijanse prema swatchevima gotovo indentične odlučila sam da ću ipak štediti  za Loracovu.
     Bourjois Rouge Edition Velvet

Nova je generacija ruževa koji dolaze u 8 nijansi.Po nanošenju postaju mat i zadržavaju se satima!Nema straha da ćete nakon šalice kave ili sendviča ostati bez njega.Iako ih u našim drogerijama možete naći već neko vrijeme,još uvijek nemam ni jednog, no ovo je zasigurno jedan od proizvoda koji će uskoro naći u mojoj košarici i to u nijansi 04 Peach club ili 07 Nude-ist. Cijena proizvoda je 90 kn.
 Kupila sam ga u nijansi 07 Nude-ist i mogu reći da je vrijedan svake kune! Klizi po usnama, iznimno je lagan, usne postaju baršunaste, a trajnost??? 6+ h!!! Preživljava i iće i piće ...


Biobaza sun pekmez 
Ljeto je tu! Ako ste fan preplanulog tena kao i ja, a nemate tjedne da bi ga postigli,ovo je pravi proizvod za vas! Ovaj pekmez jamči ubrzano tamnjenje te prekrasnu brončanu put! Dolazi u posudici od 250 ml, a cijena mu je 80 kn. Sadrži ulja masline, mrkve oraha,nevena, ružina drva, ekstrakt smilja, eterično ulje palmarose,kakao maslac itd. Sličan proizvod nudi i Afrodita


Ošla baba s kolačima. Ošlo ljeto, na moru nisam bila, pa nisam imala potrebe za kupovinom maslaca za ubrzano tamnjenje, možda dogodine.
 
Avon LOT
Ne znam za vas, ali ja nikako ne uspijevam pronaći Avon lady u blizini, a da mi nije apsolutni stranac. Pa mi se tako, malo po malo nakupilo proizvoda koje bih željela kupiti. Prvi od njih je Avon Makeup Setting spray, pa slijede Gel lakovi i Avon Glow Bronzing Pearls. Sjećam se da ih je moja mama imala i da sam često posezala za kistićem i hitro nanosila po licu, u želji da izgledam baš ko tete iz kataloga.
Avon lakovi kupljeni i isprobani! Traju minimalo 5 dana, uz pranje suđa, kose, ribanja tavica i sl. Imaju jako dobru ravno rezanu četkicu, ni premalu ni preveliku. Defeinitivno ću kupiti još par...
Kupila sam i perlice, a njima sam posvetila i cijeli POST, pa pročitajte !
Nažalost nikako se nisam mogla dočekati Setting spray-a pa sam uzela Makeup Revolution fiksirajući sprej.




Zoeva kistovi
Kistova nikad dosta,pogotovo ako slučajno u jednom danu imate više cura za našminkati! Sve popularniji postaju Zoeva kistovi. Moguće ih je kupiti preko njihove službene stranice, a sigurno i nekih drugih web shopova. Cijene setova se kreću od 35 € do nekih 175 € ovisno o veličini seta, ali i kolekciji. Za oko mi je najviše zapeo Complete eye set kojeg čini 12 kistića koji dolaze u maloj torbici; cijena seta je 60 €.

Još uvijek su mi malo preveliki zalogaj, čekamo vedrije dane :)
Ruksak cvjetnog uzorka
Oboooooooooožavam ovakve ruksake!! Nedavno sam sličnog vidjela u Bipi za 150 kn. Super su mi ovi džepići u koje možete staviti sitne stvarčice koje vam trebaju biti pri ruci npr. ključ, tablete, ruž, mobitel ili sl. Ovakav ruksak planiram kupiti za faks da ne moram tegliti torbu u ruci ili na ramenu, nego natrpat sve što mi treba i na „pleča“ !!!!
Iako nije cvjetnog uzorka, ruksak je kupljen. Bojala sam se naručiti preko eBaya, a po našim dućanima svi koji su mi se svidjeli bili su preko 400 kn, a toliku svotu nisam bila spremna izdvojiti.
Kupila sam mali crni kožni ruksak na istu foru, za 200 kn  u Ofertissimi. Bit će mi bolji za ove kišne dane koji slijede jer ne promaće, pa se neću morati bojati da mi se skripte, slušalice, bilježnice namoće.

Isto tako obožavam i Desigual torbe i ponosna sam vlasnica jedne od njih. Savršene su za svaki dan upravo zbog šarenila i bogatstva uzoraka,pa ih je lako kombinirati s odjevnim kombinacijama. Važno je napomenuti da su torbe unikatne, pa nema straha da ćete susresti s istom takvom na ulici. Cijene su paprene, ali moguće ih je naći i jeftinije preko Krpica i sličnih stranica.

JOŠ UVIJEK ŠTEDIM!
Nedavno sam se preko Stele Sequin upoznala sa Sheinside web shopom i moram priznati da mi se jako svidio kimono kojeg je upravo ona predstavila na svom blogu. Inače nisam baš čovjek od boja što se odjeće tiče, i većinom nosim tamnije boje, pa bi mi kimono super došao po ljetu preko lagane jednobojne majice. Cijene su pristupačne, a česta su i sniženja.


Kako je ljeto završilo i počela akademska godina, nisam više tražila već vunenu vestu sličnog kroja ispod koje ću moći nositi jednobojne majice, a opet izgledati dotjerano. I našla sam je u H&M -u za 200 kn, što je malo čudo, jer većina takvih xxl vunenih vesta prekoračuje cijenu od 400 kn.

Čitamo se uskoroo :*

4 komentara:

  1. Joj, i meni je kimono na wish listi već mjesecima, ali nikako naći onaj koji mi se sviđa :/ Bio je jedan u Avonu, ali sam propustila..crap :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja nemam tih problema, našla sam koji mi se sviđaju upravo na Sheinside stranici, al mi se teško odlučiti i kupiti i onda potrošim novce na nešto treće što mi uopće ne treba. A i strah me da krivo kupim ili da bude od lošeg materijala :/

      Izbriši
  2. Imam ovaj Avon sprej i odličan mi je, dobra ti je lista :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bome lista je fina, večinu stvarčica bi i ja :D

    OdgovoriIzbriši