srijeda, 19. kolovoza 2015.

Sisterhood of the World Bloggers Award

Lijep pozdrav društvance!

Danas vam predstavljam Sisterhood of the World Bloggers Award .
 O čemu je riječ? Dakle, blogerice diljem svijeta nominiraju se međusobno, odgovaraju na pitanjca, smišljaju nova itd. Mene je ovog puta nominirala draga Fabuluous Obsessions  .

Postoji i nekoliko jednostavnih pravila :

1. Baciti lajkić na blog koji vas je nominirao
2. Staviti Award logo na blog
3. Odgovoriti na postavljena pitanja
4. Smisliti novih 10 pitanja
5. Nominirati 5 novih blogerica





Evo i pitanja koja su nam postavljena 

1. Ima li nešto što ste oduvijek željeli i da li ste to ostvarili?
Ne mogu reći da sam to oduvijek željela, ali željela sam si malo duže vrijeme, a to je pisati blog. 
  2.Kada biste mogli zadržati samo pet stvari u vašem životu, koje bi to stvari bile?
Uz ono osnovno što mi treba za preživljavanje  zadržala bi lakove , peglu za kosu, dezić, puder i smeđu maskaru .
  3. Kako provodite slobodno vrijeme?
Šetnje, izlasci s dečkom, gledam youtube tutoriale itd.
  4.Tri omiljene knjige i zbog čega?
Ne čitam baš knjige, da budem iskrena čitala sam samo lektire. A najdraža mi je od Zagorke Kći Lotrščaka. Uživjela sam se u priču,  proživjela radnju i pročitala je  u jednom dahu. Još uvijek ne znam objasniti ni sebi  ni drugima što me toliko dojmilo.
  5.Omiljena vrsta pizze za vas je...
hmmm... s puno sira, špekom, kulenom, naribana šunka, i malo paradajz sosa ili što već stavljaju
  6.Najbolji poklon koji ste ikada poklonili?
Nemam najboljeg, ali nekako su mi najdraži kolaži slika koje sam poklonila baki i sestrični Katji.
  7. Najbolji poklon koji ste ikada dobili?
Svi pokloni moga dečka. Tolko me dobro zna i sluša i pamti sve što mu šaljem da nijedan njegov poklon nije promašaj, osim naravno kad ga neke strefi i kupi mi plavi ili zeleni lak a dobro zna da ih ne volim ahahaha
  8.Napišite jednu random činjenicu o sebi.
Mogla bi živjeti od zadovoljstva koje proizlazi iz stiskanja prišteva.
  9.Da li volite kuhati?
Volim kuhati, ali dok sam sama, bez mame da mi visi za vratom. Čim je nanjušim sve od u khm... 
  10. Top pet prioriteta u vašem životu?
Završiti faks, naći posao nebitno bio u struci ili ne (bitno da me usrećuje), naći svoj brlog, jednog dana osnovati obitelj i živjeti bez drama, u miru, makar skromno.

A koja pitanja postavljam ja vama?!

1. Zašto ste počele pisati blog? Što vas je najviše zabrinjavalo?
2. Koji vam je najdraži puder?
3. Volite li cvijeće, koje?
4. Kad bi se mogle vratiti u prošlost, što bi promjenile?
5.  Postoji li nešto za što nikako niste rođeni?
6. Što slušate od glazbe, najdraži band, pjevač?
7. Gdje se vidite za 10, a gdje za 20 godina ?
8. Najdraže jelo?
9. Što vas nervira?
10.  Što studirate / gdje radite ? 



Nadam se da ste uživali čitajući post i saznali nešto novo o meni, slobodno mi i u komentarima odgovorite na pitanja ako nemate blog.

Čitamo se uskoro :*

Broj komentara: 8:

  1. lol, ovo sa prištićima je genijalno i odvratno u isto vrijeme :) hahhaa, i meni se često dogodi da ne znam objasniti zašto me se određena knjiga toliko dojmila..ali smatram da je to ok, savršenstvo se inače ne može predočiti riječima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve smo mi sretne kad mali bijeli gad iskoči, neke manje neke više.:D
      Istina, i najgore je kad to svoje oduševljenje hoćeš nekome predočiti i onda nemaš riječi kojima bi to prikazala vjerodostojno.

      Izbriši
  2. Hvala na nominaciji,ovo je bilo zanimljivo za pročitati :D I sama se bacam na pisanje ovakvog posta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa, piši piši, jedva čekam da vidim odgovore :D

      Izbriši
  3. Dobri su ti odgovori, a ovaj pod 10 potpisujem totalno. :) Još jednom hvala ti na nominaciji. :)) A ovo za prišteve, me je nasmijalo, ali ja to ne bi radila... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam malo udarena u glavu kaj se tiče prišteva ;)

      Izbriši
  4. Hahahaha, ovo sa prištićima :D I hear ya :D I naravno odgovor za pizzu je bio kao da sam ga sama pisala ;) Odgovorila sam na tvoja pitanja u postu, uživala sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjeh, ma nema boljega kad ti se sir onaaaaak rastežeee, i onda još zagrizeš špek ili kulen *___*

      Izbriši