subota, 26. prosinca 2015.

Sleek Makeup Vintage Romance i Au Naturel paleta - recenzija

Dužna sam! Dužna sam vam, više ni sama ne znam koliko. A najbolji način isplate duga je recenzija Sleek paleta. Kud ćeš bolje, dekorativa i još k tome palete sjenila.

Obožavam Sleek sjenila, imam 6 njihovih paleta i ne namjeravam stati. Lagala bih kad bih rekla da ih želim sve, ali još par svakako.

Zadnje dvije koje sam kupila bile su Vintage Romance i Au Naturel. Neke opće informacije o Sleek paletama može pročitati ovdje. A ja ću samo reći da im je cijena oko 85 kn i da ih nabaviti možete preko Pink Panda stranice, i ne nije potrebna kartica, već plačate pouzećem!

Swatchevi su malo neuredni jer sam konačno ulovila  sunce i nabrzaka odlučila poslikati, ali prenose poruku, a ona je : odlična pigmentacija!




Uživajte u slikama, jer one govore više od riječi!




Vintage Romance

 











Slike swatcheva nisam uređivala i slikane su mobitelom jer su mi izgledale vjerodostojnije.








Pigmentacija svih sjenila je vrhunska. Propose in Prague (zadnja nijansa, prvi red) na swatchu ne izgleda jako pigmentirano, no našena u pregibu pokazuje se u pravom svjetlu i daje kapku  savršenu dozu topline, potrebnu pri upotrebi ljubičastih sjenila iz drugog reda palete. Ova paleta savršen je omjer neutralnih nijansi prilagođenih dnevnom looku i nešto dramatičnijih večernjem, a za one hrabrije nosivih i danju.


Au Naturel

 

Jedna je od najpoznatijih i najprodavanijih Sleekovih paleta.  Kao pravi makeup junkie morala sam je kupiti. Ako pogledate swatcheve primjetit ćete da nedostaje prvih 5 nijansi. Swatcha nema jer nikako nisam uspijevala ga napraviti. Ova sjenila savršena su za blendanje i posvjetljivanje područja ispod luka obrve ili kao prvo sjenilo koje nanosite na cijeli kapak za lakše blendanje.
Isto kao i kod Vintage Romance swatch nekih sjenila nije skroz vjerodostojan. Tako npr. nijanse Bark i Regal izgledaju slabo pigmentirane i kao da se ne nanose jednoliko dok na kapcima izgledaju savršeno.













Imam puno Sleekovih paleta, ali crno sjenilo  iz ove je pravo čudo. Da se razumijemo, svako crno sjenilo iz Sleek paleta  odlične je pigmentacije, dok je ovo jednostavno vrhunsko. 
Obožavam i ovo prvo zlatno sjenilo sa swatcha. Nije klasična zlatna nijansa, već je nešto decentnija i prekrasno se nanosi.
Au Naturel je savršena paleta za početnice, koje tek počinju otkrivati čari eye makeup-a.  Svaka je nijansa nosiva i potrošiva. Jedini nedostatak ove palete je neka prijelazna nijansa za pregib koju su mogli staviti umjesto jedne od ovih 5 iz prvog reda. Osobno me jako živcira kad se krenem šminkati i uzmem ovu paletu i nemam te prijelazne nijanse i onda moram tražiti po ostalim paletama i svaku otvoriti jer su jednake izvana, a  neda mi se čitati imena sa stražnje strane.

Ovu paletu kupila sam nadajući se da će pigmentacija mat sjenila biti vrhunska, no i nije tako bajna, očekivala sam ipak malo više. Moja potraga za "korektor" bijelom i krem nijansom traje i dalje...

Jeste li isprobale koju od paleta? Koja vam se više sviđa? 

Čitamo se uskoro,  a do onda, pišite mi u komentarima. 

Marta

Broj komentara: 16:

  1. Imam Vintage Romance i super mi je kada mi treba nešto ljubičastije (čitaj gotovo uvijek) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah. Ja obožavam kombinirati ljubičaste nijanse iz palete s plavom Makeup Revolution Hypocrisy olovkom, isprobaj :)

      Izbriši
  2. Imam 3 Sleekove palete među kojima je i au naturel. Ovaj prvi red svijetlih nijansi mi se uopće ne sviđa. Te se svijetle nijanse ne vide na mojim očima, ali zato je drugi red perfektan. ;)
    Općenito mat nijanse su malo lošije od šimerastih, ali svakako se bolje nanose kistom na kapak nego kad ih swatcham na ruku.
    Vintage romance mi je na wish listi, tako da ju uskoro kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sviđaju nam se jer očekujemo odličnu pigmentaciju kao u shimmerastih, ali velim posluže. :)

      Izbriši
  3. imam Vintage Romance i obožavaam tu paletu :D koristim ju cijelu jesen i uvijek mi dobro dođe uz svaki look <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona je jedna od paleta koje se nose cijelu godinu zbog jedinstvenog odabira boja :D

      Izbriši
  4. Predivne nijanse iz obe paletice! Bas bih volela da ih posedujem :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nećeš pogriješiti ako je kupiš ;)

      Izbriši
  5. Definitivno najbolje palete su od Sleeka, što se mene tiče :) imam "oh so special" i savrešena je :)planiram još koju uzeti xD

    OdgovoriIzbriši
  6. Na Wish listi, odlično si pokazala boje, i moram je kupiti..!! Hvala ti

    OdgovoriIzbriši
  7. Vintage Romance je odnedavno moja i presavršena mi je! Oduševljena nijansama i kombinacijama a pigmentiranost je prepre

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da se većina djevojaka zaljubi u nju s prvim swatchom, to im je vjerojatno jedna od najpigmentiranijih paleta. Također ju obožavam :D

      Izbriši
  8. Slike govore tisuću riječi, stvarno su predivne paletice :) Ove svijetle nijanse se općenito teško swatchaju, iako na kapcima dobro izgledaju. Ja sam si na zadnjoj akciji na pink pandi naručila A new day, pa je sada željno iščekujem :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Preeeekrasne paleteee^^
    Divne nijanse, Sleek <3

    OdgovoriIzbriši